Nusos

Un d'aquells dies carallots en què no avances feina, tires la cadira enrere, t'embadoques mirant les sabates i et preguntes perquè els nusos et queden sempre torts. Vols dir que això no s'ho ha preguntat algú més? Cerques i trobes l'Ian's Shoelace Site i t'enamores de l'Ian's lace i mai de mai més et tornen a quedar torts i a més els fas a una velocitat ideal (després d'un cert temps de pràctica) per cordar els de tota la família abans de sortir de casa.

Parlant de família... Diuen que els plats s'assemblen a les olles (ai, si em trobés amb el creador d'aquesta bonica expressió i em digués on els troba la semblança) i per això el nen adora les corbates... i son pare no. Festa d'aniversari? Corbata. Convidats a casa d'algú? Corbata. I això que va a l'escola pública!!! De manera que sí, també, he remenat la xarxa per aprendre a fer nusos de corbata. I la tinc: tie-a-tie.net. Evidentment, és l'excepció allà on va (he hagut d'aguantar algun "així fas anar al teu fill?") però ell i jo estem molt contents de com ens queda el nus Windsor.

Ara només caldria trobar el remei màgic per quan s'embolica la troca, en tots els sentits de l'expressió.

2 comentaris:

  1. Tot viatjant, em recordes a 5 d'una família (la meva),provarem de jugar al mateix joc de les matrícules, a veure si surten "cangurs Hernandez"...Nosaltres juguem a la "frase maleïda" on cadascú afegeix una paraula, i surten unes frases!! (la nena porca,bruta,lletja,va a casa del tiet gandul,que...
    Un cap de setmana tranquil...si senyora, gairebé tan tranquil com el meu!,ens entenem...
    Nusos, ja és ben veritat que ets testos s'assemblen a les olles...però quines olles?!...

    M'agraden i molt les teves reflexions!endavant!

    ResponElimina
  2. volia dir els plats a les olles, no els testos...son les 11...vaig a dormir...

    ResponElimina