Nusos

Un d'aquells dies carallots en què no avances feina, tires la cadira enrere, t'embadoques mirant les sabates i et preguntes perquè els nusos et queden sempre torts. Vols dir que això no s'ho ha preguntat algú més? Cerques i trobes l'Ian's Shoelace Site i t'enamores de l'Ian's lace i mai de mai més et tornen a quedar torts i a més els fas a una velocitat ideal (després d'un cert temps de pràctica) per cordar els de tota la família abans de sortir de casa.

Parlant de família... Diuen que els plats s'assemblen a les olles (ai, si em trobés amb el creador d'aquesta bonica expressió i em digués on els troba la semblança) i per això el nen adora les corbates... i son pare no. Festa d'aniversari? Corbata. Convidats a casa d'algú? Corbata. I això que va a l'escola pública!!! De manera que sí, també, he remenat la xarxa per aprendre a fer nusos de corbata. I la tinc: tie-a-tie.net. Evidentment, és l'excepció allà on va (he hagut d'aguantar algun "així fas anar al teu fill?") però ell i jo estem molt contents de com ens queda el nus Windsor.

Ara només caldria trobar el remei màgic per quan s'embolica la troca, en tots els sentits de l'expressió.

Comentaris

  1. Tot viatjant, em recordes a 5 d'una família (la meva),provarem de jugar al mateix joc de les matrícules, a veure si surten "cangurs Hernandez"...Nosaltres juguem a la "frase maleïda" on cadascú afegeix una paraula, i surten unes frases!! (la nena porca,bruta,lletja,va a casa del tiet gandul,que...
    Un cap de setmana tranquil...si senyora, gairebé tan tranquil com el meu!,ens entenem...
    Nusos, ja és ben veritat que ets testos s'assemblen a les olles...però quines olles?!...

    M'agraden i molt les teves reflexions!endavant!

    ResponElimina
  2. volia dir els plats a les olles, no els testos...son les 11...vaig a dormir...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Ple de colors

La vida que ens hem perdut simplement no existeix

Tres, dos, un...