El meu amor no entén la paraula morir...

...per estimar-te sempre, no em necessita a mi.

Contra la mort / Pere Rovira
Editorial Proa / Catàleg de lectura pública / Catàleg de les biblioteques de la Diputació de Barcelona

He descobert el Pere Rovira en aquest llibre. No n'havia sentit a parlar mai. Ja ho dic sempre, sóc lectora vocacional, no professional, i el meu univers de lectures es forma tot sovint per l'atzar. Em va enamorar amb un altre vers però aquest, que apareix a la contraportada del llibre, em va seduir totalment. En aquest llibre ens hauríem trobat amb l'àvia: rima! I tant que rima. Rima i llisca, rima i acarona, rima i se t'emporta...

No fa gaire una amiga em va dir que no li agradava la poesia. Penso que s'equivoca però no ho sap. El problema és que encara no ha trobat els versos que la facin estremir cada vegada que els llegeixi, per més vegades que ho faci.

M'està costant molt ser constant amb el blog. Em proposo el repte de penjar un o dos versos a la setmana, seguint els consells de l'Emili Teixidor, dels que m'obren l'ànima. Ell diu que ens hem de proposar llegir cada dia un vers (no tot un poema, només un vers). Al cap de l'any, n'haurem llegit 365!!! Jo en penjaré 52 (és un repte), els 313 restants us els deixo triar a vosaltres...

La lectura i la vida: com incitar els nens i els adolescents a la lectura : una guia per a pares i mestres / Emili Teixidor
Editorial Columna / Catàleg de lectura pública / Catàleg de les biblioteques de la Diputació de Barcelona

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Ple de colors

Hauríem de començar per ser massissos com les estàtues...

La vida que ens hem perdut simplement no existeix