Nosaltres, ben mirat, no som més que paraules


Nosaltres, ben mirat a Paraules al vent / Miquel Martí i Pol
Catàleg de lectura pública / Catàleg de les biblioteques de la Diputació de Barcelona

A casa, sopant, la petita se m'acosta:

- Mama, el tete m'ha pres la O.
- Què dius, videta?
- El tete m'ha pres la O!
- La mare no t'entén.
- El tete m'ha pres la O!!!

Miro la nevera. Hi tenim moltes lletres-imant per jugar.

- No, mira, carinyo, la O és aquí.
- No, mama, no.

Se'n va. Torna amb una cadira de vímet amb el nom del seu germà. M'assenyala la O del nom.

- Ho veus, mama. El tete m'ha pres la O

A partir d'aquí, dures negociacions sobre la pertinença de les lletres dels noms de tots els membres de la família.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Ple de colors

Hauríem de començar per ser massissos com les estàtues...

La vida que ens hem perdut simplement no existeix