Ets aquí

A diferència de la cançó, quan em desperto, hi ets, i ets la realitat del dia a dia. Per molts anys de glops petits.

A la tarda
Quan la tetera és encesa
Una escalfor m'omple
veig la teva cara
I crec que ets aquí

En un jardí
Quan m'aturo a tocar una rosa
I sentir el seu pètal suau i dolç vora el meu nas
Somric i suposo
Que d'alguna manera, ets aquí

Quan somnio
I de sobte em desperto
Em frego els ulls i mandrejo
I de sobte m'adono que...


Ja és de dia
I la meva fantasia s'esvaeix com un estel distant a la matinada
El meu somni més estimat se n'ha anat
Llavors penso que hi ha només una cosa a fer
Creure que el meu somni és veritable
I que ets aquí, ets amb mí.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Ple de colors

Hauríem de començar per ser massissos com les estàtues...

La vida que ens hem perdut simplement no existeix