Un dia històric

08 de maig del 2017
Marca aquesta data com a dia importantíssim al teu calendari.
Recorda'l sempre.
Aquest és exactament el dia en que et vas fer lectora.

A tu, que t'ha costat tant desxifrar el codi.
Com aquella llana que cal cabdellar però és plena de nusos.
Nus a nus els has anat desfent tots.

Tornàvem a casa des de circ.
A diferència d'altres dies, no em demanaves que t'expliqués res.
Estaves en silenci.
Vaig pensar que estaves adormida.
Quan et vaig cridar, em vas dir:
- Estic llegint, mama.
I no et vaig poder dir res més.
Atrapadíssima amb el primer volum de les aventures del Capità Calçotets.

És el clic a l'interruptor.
Mai m'havies fet callar per llegir.
Mai abans t'havia atrapat tant un llibre.
D'un cert gruix, ja.

Un dia històric.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Ple de colors

Hauríem de començar per ser massissos com les estàtues...

La vida que ens hem perdut simplement no existeix